رویدادها آرشیو خبر ها
بازگشت مجازات احتمالی برای این فصل یا فصل آینده ؟؟؟

بازگشت مجازات احتمالی برای این فصل یا فصل آینده ؟؟؟

شاید یوونتوس 15 امتیاز خود را حداقل به طور موقت پس گرفته باشد، اما بانوی پیر همچنان در خطر از دست دادن لیگ قهرمانان فصل آینده است.

 

گازتا دلو اسپورت جزئیاتی را ارائه می دهد که چگونه درخواست تجدید نظر بیانکونری ها به Collegio di Garanzia از CONI تا حدودی موفقیت آمیز بود، زیرا اکنون آنها به طور موقت 15 امتیاز را قبل از سومین محاکمه ورزشی به دلیل جرایم ادعایی به سود سرمایه دریافت کرده اند.

 

یوونتوس اکنون منتظر شنیدن دلایل CONI در پشت تصمیم خود است، که ممکن است تا 30 روز طول بکشد تا دادگاه جدید FIGC برگزار شود. این می تواند قبل از پایان ماه مه اتفاق بیفتد و هدف این است که تا قبل از پایان فصل در 4 ژوئن یک حکم قطعی داشته باشیم.

 

اگرچه یوونتوس 15 امتیاز خود را پس گرفته، اما فدراسیون فوتبال همچنان به دنبال مجازات این باشگاه در سومین دادگاه ورزشی خود با مجازات امتیازی جدید است و می خواهد نسبت به این رفتار با یک مجازات واضح هشدار دهد.

 

وکلای بیانکونری می توانند از دادگاه استیناف بخواهند در یک معامله احتمالی، مجازات را به فصل آینده منتقل کند، چیزی که در چارچوب مقررات است، اما FIGC مجازات را برای این فصل ترجیح می دهد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: